Vanilla666 2012.07.09. 14:59

Új hét

Túl vagyunk egy újabb héten. Ha eddig nem voltál igazán formában, most megint elölről kezdhetsz mindent tiszta lappal. Például felállsz a kanapéról, megrázod magad és abbahagyod az önsajnálatot. Nem titok, hogy ezekkel a bejegyzésekkel nem csak Benneteket, hanem magamat is biztatom.

Nem túl fényes hétvégét csináltam végig. Dolgoztam és habár néha gyógyír a társaság, néha éppen az ellenkezője. Nem vagyok pénztáros, de képzeld el ezt a szituációt, mert ez is szinte ugyanaz, ami velem történt: mosolyogsz a vásárlóra, kedves vagy mindenkivel, kívülről nem látszik rajtad semmi, de belül könnyezel. Aztán egyszer csak leejtesz valamit, amiért lehajolsz és amikor nem látják az emberek az arcodat, hirtelen könnyekben törsz ki. De erre nincs most idő, nem teheted meg, hogy elrohansz, villámgyorsan letörlöd a könnyeid és mikor felegyenesedsz, már újra mosoly ül az arcodon. Kegyetlen tud lenni. Ugyanakkor megint gazdagabb lettem egy tapasztalattal.

A tanácsom: merj szomorú lenni. Hagyd, hogy végigmenjen rajtad ez az érzés. Sokkal hamarabb megszabadulsz tőle, mintha rengeteg energiával elfojtani próbálnád. Én otthon belenéztem a tükörbe és ezt mondtam magamnak: most kicsit megint rossz passzban vagyok, de ez nem baj. Ez is csak egy időszak, amin túl kell lenni. Sírtam, ha úgy éreztem, hogy előtörnek a könnyek, aztán megkönnyebbültem.

A nők a ciklusuk miatt egyébként is érzékenyebbek a hónap néhány napján, ki előtte, ki közben, egyénenként változó. Természetes, hogy ilyenkor jobban a szívedre veszed a dolgokat. Nálam valószínűleg ez a ludas most a dologban, úgyhogy igyekeztem is tudatosítani magamban, hogy ez nem miatta van.

Szóval ne vonj le messzemenő következtetéseket, akárhogy is érzed magad. Éld át a pillanatot és ne gondolkozz túl sokat. Az agyalás a legrosszabb, amit tehetünk és egyben a legnehezebben megakadályozható. De annyi mindent kibírtunk már, most sem lesz ez másként. Ha arra van szükséged, hogy kicsit magadban légy, akkor cselekedj e szerint, a fontos, hogy tudd, most Te vagy a legfontosabb és mindent megtehetsz, ami jól esik!

A bejegyzés trackback címe:

https://szakitasutanazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr384637952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása